typical måååååndag

HEJJJ!! :D :D 
Slutade tidigt ifrån skolan idag så jag han med en tidigare buss hem, skööönt! :) Idag ska Jivaro ridas, som vanligt! Jag rider förmodligen lite på banan och checkar att han känns bra! Jobbar vidare lite med det som vi tränade på på sussieträningen innan Polen-Tyskland. Rider förresten Jivaro på vanligt tredelat bett nuförtiden, han blir liite stark ibland asså så i hoppningen kommer jag nog behålla hans stångbett som han funkar bra på, men i dressyren ska jag försöka rida på det nu framöver. Det känns attt han trivs bra på et och gillar at ha det i munnen! :]
 
 
Förutom ridningen så ska jag nog inte göra så jääätte mycket idag. Måndag lixom... Kanske ska tvinga mig själv att kolla igenom lite skolgrejer? fast ne.
Hehehe, sitter vid min gamla dator just nu, finns en hel massa gamla/lite nyaer bilder här så jag slänger upp en bildbomb på tidsinställt! :P
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0