stressssssad

Hejehejheh! :)
Ärför tillfället lite stressad, och för en gångs skull så är det inte för att jag måste stressa ut i stallet, utan för att jag ska packa resväskor! :P
Klassen slutade en timme tidigare idag eftersom sista lektionen var inställd, dessutom blev det ingen idrott så vi hade ett långt hål från ungefär halv 10 till kl 12. heheh, snacka om att det kändes ganska onödigt att vara i skolan idag med tanke på att vi bara har haft 3 riktiga lektioner! :P
I vilket fall, just nu så höller till och med sega jag på att sätta hastighetsrekord i att äta mat och då förstår ni att det går undan här! hahha, nä bara skoja! :P Efter det så ska jag så smått börja packa lite innan jag flyger ut i stallet! ;) Känns som att jag skulle behöva ha ett litet hum om hur jag ligger till med packningen!
 
 
Just ja jag har ju inte sagt att det är hoppträning idag, men eftersom det är Torsdag så är ju inte det direkt någon nyhet! Förmodligen så blir hoppningen det sista passet för mig och Jivaro på lite drygt en vecka. Eller ja, det är klart att jag skulle kunna gå upp vid halv 5 imorgon bitti och rida innan vi åker (vi ska vara inne vid skolan vid ungefär halv-tjugo i 7, heheh) men jag känner att jag inte har någon jätte lust med det direkt! :P
 
 
Nej nu sitter jag bara och skriver och skriver och skriver saker som egentligen är helt ointressant, så ha en bra dag så hörs vi förmodligen ikväll! :) 
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0