söndag<33

Hejsan! :) 
Jag sitter just nu vid datorn ( nähä? ;)) Det  blev tyvärr ingen tävling för min och Jivaros del idag. Mamma och jag bestämde oss igår för att ställa in efersom det inte kändes helt schyst mot Jivaro iochmed att han har vilat nästan hela veckan! ;) Jaja, drar upp en sväng till Mons ridbana och rider lite där, dom har ju typ historiens skönaste underlag så till och med nu när det har regnat en massa så är det toppen! :)
 
 
Förresten så ser Jivaro ut som en liten mammut/nallebjörn just nu. Hehe, jätte gosigt men ändå inte så jätte kul så pälsen åker förhoppningsvis av så sanbbt som möjligt! ;) Bellis ska också klippas så småning om, men med henne känns det inte riiktigt lika brådskande. 
 
hehe, aa ni ser pälsen! ;)
 
Nope, nu ska jag typ chilla en stund innan jag går ut i stallet! Får bli en sån här mysdag idag, dvs . typ borsta och gosa med hästarna samt städa lite i stallet. Fylla på spån och sopa lite extra. Nice när det är sånt häär trökväder!  ;)
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0