söndag in my ♥

Hejsan!:-D
skrev ett inlägg igår men det verkat inte ha kommit upp... Hmmm a ja, igår så åkte Hannah och jag in till Borlänge och var en stund på kupolen! Vi var dessutom förbi aubiose, men ingen utav oss köpte ngt!:O red oxå jivaro en sväng på banan! Körde ganska enkla grejer, grunderna liksom. Inåt ställning och utåt ställning! Jivaro vill lätt falla inåt eller utåt istället för att balansera upp sig, men nu blir det nog en hel del sånt jobb!;-)
 
Idag ska jag förmodligen upp och rida på mons ridbana, det kanske tillochmed blir lite hoppning! Annars så här jag tänkt och jobba vidare på det vi gjorde igår! Nej nu ska jag åta och äta lite frulle, mums!:-)
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0