myyys

Myys, jag pysslar nu på för fullt med sadelkammaren! Sadel och tränshängare samt hjämhängare kom upp igår (ehheh, tack vare pappas hjälp. Om jag hade gjort det hade det typ blivit uppochner... ;)) Idag har jag mest sorterat in en massa grejer. Det är en hel del när det väl kommer till kritan... Har försökt knåpa ihop alla lösa tränsdelar till hela träns så att det inte bara ligger och skräpar! Kom förresten på att jag skulle vilja köpa ett hackamore till Jivaro! Bellis har redan ett, men det är så jobbigt att behöva spänna in och ut och hit och dit varenda gång jag ska byta häst. hehehe, shit vad lat jag låter... ;)
tsss..... Så småning om ska jag rida Jivaro också! Hannah och jar har förresten bytt lite bett! :) Så jag har fått lånat Stinos novabett och Hannah ska testa Jivaros stångbett på Stina! :D Tänkte iaf prova och sätta nova bettet i munnen på hjärtat och se hur han funkar på det. Blir fömodligen en låååång och mysig uteritt i skogen. Känns som att det var år och dar sedan... :( // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0