mån dag

SALUT! Bara för att jag äääger på franska, not.  :P
 
Ridpasset idag gick bra! Han var lite spänd och kollade runt en el på allting omkring, men överlag så kändes han fin! Han hade ett härligt schvung i steget och kändes pigg och alert!
Vi tränade faktiskt på lite allt möjligt, och han gick bra.
 
 
Att rida dit tar ungefär en halvtimme, men det är det fett värt! Hela den ridbanan är heelt underbar, dessutom så är det något speciellt material så även nu när det har regnat en hel del på sista tiden (egentligen hela sommaren) så var den varken blöt eller klafsig!
Snacka om att jag kommer rida upp dit en massa i fortsättningen! :P eller åka transport, ehhehe
 
Båda bilderna är några månader gamla! :P
 
 
Nu ska jag ta någonting att äta och sedan ska jag slänga mig i soffan och kolla på TV, sköönt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0