Hejhopp!

Nu är jag hemma från en lång dag i skolan (känns som det är typ lika tråkigt varje dag.... menmen)
 
Idag bli planerna så att jag ska ta något att äta och sen försöka dra mig ner i Stallet, men kanske inte förrens vid halv sex tiden så det klaffar med att jag tar in hästarna eftersom jag har insläpp och kväll i kväll.
 

För övrigt så kom Olivia och red Stina igår och det såg jättebra ut, därimot så kan ju jag inte sätta ord på var Oliva kände när hon red Stina :)

Finisarna :) Tur att jag har Olivia som kan ta hand om Stina när jag är i polen, för nu har jag börjat räkna ner på riktigt, jag tror att det är ungefär 62 timmar kvar tills bussen går från åkerö ;) ska bli så sjuuuukligt kul!:)
 
// Hannah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0