hehhe, paniiiiik

Nej jag fick absolut inte hyperpanik när jag såg att Hannah redan har börjat packa och har värsta kollen! ;) 
Träningen gick förresten väldigt bra, vi tränade mycket övergångar! Jivaro kändes fin, men han blev ganska stark när han inte riktigt orkade övergångarna. Utöver det så tränade vi balans genom att galoppera i mellan två ganska tätt placerade bommar. På slutet galopperade vi hästarna på en volt fast utåtställda istället för innåtställda, på så sätt så fick han träna sin balans och fick öva på att bära upp sig ordentligt! 
 
 
Efteråt så kan jag lova att det var en trött liten gulleponny. Mest trött var han dock i huvudet skulle jag tro! :P Jag är förresten oxå ganska trött så jag ska hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig. Nej juste , det går ju inte eftersom jag ska försöka få liiiiite ordning på packningen, sen har vi en svensakbok som ska vara utläst imorgon. Hmmmm... intressant, eftersom jag har sisådär 60 tätskrivna sidor kvar att läsa. Och jag läser lång samt.... :]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0