hehejehjej

Hejsan! Nu är jag mitt inne i den tidigare nämnda "speedfasen" vilket betyder att jag försöker äta och skriva ett inlägg samtidigt. Funkar sisådär... ;P
 
Skolan har varit chill, slutade en timme tidigare än vanligt så det var skönt. I övrigt så har väl alla lektioner varit lite snurriga idag eftersom en massa reseinformation blandas ut med det vi egentligen ska göra. Det känns som att jag börjar få liiiite resfeber nu, vi ska sitta flera, flera timmar i buss... ;) Sen ska vi oxå ååka en bra bit med båt! :P
 
Kan seröst inte få nog av den här gullungen! :) <33
 
NU ska jag skynda på, jag tycker alltid att jag har såååå gott om tid så sen får jag stressa ihjäl mig på slutet! :)
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0