godmorgon

Hej ohc godmorgon! :) Känns som att det var en halv evighet sedan jag satt vid en dator och skrev ett inlägg, och det har ju mest och göra med att vi har varit borta en vecka nu med klassen! Men det har ju ändå vart helt okej med med mobilbloggning eller hur? :) Resan har varit helt otrolig, går typ inte att förklara så jag tänker inte göra det på bloggen. Men jag råder er alla att antingen om ni går på Åkerö så kommer ni få chansen att göra den här resan och om inte så tycker jag verkligen att ni borde åka dit med föräldrar eller kompisar! 
 
Idag så blir det en massa pyssel ute i stallet, för morgon tävlar jag faktiskt! :D Det blir bara en LC eftersom jag inte ville köra två klasser imorgon iomed att han inte har gått så hårt nu när jag har varit borta! I alla fall så blir det ganska bra att bara mysa i stallet med mina älsklingspowniiiar! <33 Hästarna ser dessutom ut som små troll med nallaebjörnspäls... heheh
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0