eieiejj

Hejhej! :) 
 
Är nu tillbax från träningen och jag gör ett snabbt stopp här vid datorn innan jag springer ut i stallet och ger pållarna kvälls mat! :) Träningen gick  bra och Jivaro kändes väldigt lugn, han var lixom inte lika stressad som han brukar! Kan gissa på att det var eftersom han fick jobba igenom sig så bra igår! ;) I början kan jag väl erkänna att min ridning var lite.. . inaktiv. I mina tankar så hade jag redan börjat bestämma mig för vilka jeans jag skulle ta med osv. Jivaro var väldigt duktig och han hoppade toppen även om min ridning hade kunnat vara bättre! :) Hela träningen så låg edt väldigt mycket fokus på att svänga, Jivaro kändes fin och lugn och det var väl då jag började rida lite mer! :P
 
random bilder som inte riktigt har med inlägget och göra. men skitsamma... :)
 
A ja, nu ska jag i alla fall koncentrera mig helt på att fundera på vilken väska jag ska ta, ringa Hannah och fråga henne om packlista (smart drag där, jag vet ! ;)) och en massa annat! :D Men först ska jag som sagt ut i stallet och fixa det sista! :) Uppdaterar förmodligen någon mer gång innan kvällen, förmoldigen ett sånt här "jag vet inte vad jag ska packa och jag höller på och dö av stress och panik" inlägg, ni vet sånna. :P
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0