Dagens ridpass - Stina

Hejsan! Idag har jag ridit dressyrlektion för Ann-Marie och det gick jääättteebra! :D Vi tränade på halter, övergångar och skänkelvikningar, dock så tyckte Stina att det var väldigt jobbigt så när hon inte orkar så drar hon upp huvudet och slutar jobba vilket inte är meningen med träningen, haha.
Visst är hon fin? :) För övrigt så sticker jag till Maria efter att jag har tagit en efterlängtad dusch och jag blir nog där över natten också vilket ska bli skojj! (bortsett från delen att vi måste plugga till NO-provet....Usch och blää NO-proven hade jag kunnat klara mig utan... ;)) Här kommer lite bilder från dagen idag i alla fall :)
Hösten är rätt vacker ändå måste jag säga, det är precis som ett citat som vi lärde oss på franskan för några år sedan och det lyder så här: Les feuilles tomber par terre, elles sont rouge brunes et jaune. C'est beau et un peu triste. // Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0