18.19

Hejhej! :D
 
 
Slänger in ett lite snabbt inlägg innan jag ska ut och rida Jivaro! :) Idag blir det lite konditionsträning med honom i skogen. Igår när jag skulle spänna magplattan innan hoppträningen så märkte jag att han var lite tjock, och dvs. lite för tjock... :PA ja, det blir så mycket träning som möjligt nu innan jag åker till Polen- Tyskland, då blir det ungefär en vecka som han får vila. Men vi får se om kanske mamma kan rida och tömöra lite så att han får hålla igång lite trots allt! :) Förutom att sötnosen har blivit en liten tjockis så har han oxå fått världens tjockaste päls. Seriöst, det ser ut som om han förbereder sig för Nordpolen.... ;)
 
 
Imorgon åker kanske Hannah och jag ner till Stockholm och hälsar på min SYYYYYSTER! :D Dock är inget säkert eftersom hon hade åkt på någon riktig förskylning och kasnek till och med halsfluss ( som tydligen ska vara smittsamt :O) . Men om vi åker ner dit så får han ju vila nu i helgen oxå så nu gäller det att planera så att det blir så bra som möjligt! :D :D
 
 
hehe, nej nu har jag babblat bort en bra stund så nu ska jag fixa iordning Jivaro! :P Jag ska försöka fota så mycket som möjligt, men kameran har lite dåligt batteri och då brukar den inte riktigt vara på min sida! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0