15.26

Hahah, om det är något jag är sämst på så är det att starta upp inlägg. Hej, hejsan, hallå blablaa låter sjukt konstigt efter att ha skrivit det 5 miljarder gånger! Jaja! ;)
 
Kom precis hem från skolan och jag sitter just nu och äter och försöker blogga. Det där med att göra två saker samtidigt är inte riktigt min grej alltså...  ;P Skolan var ganska najjs, två utav lektionerna så höllde vi på och jobba med en film=chill. I övrigt så hade vi SO, matte, engelskaprov  och idrott. PÅ idrotten så skulle vi, heheh, göra konditionstest. Jag höllde seriöst på att avlida, min kondition är verkligen sämst.. haha, det var mage hit och rygg dit, ben här och armar där.... :D
 
Annars då, skolan rulla på som vanligt. Nu ut i stallet och fixa åt pållarna. Sen ska jag rida Jivaro. Han får som sagt på sig stångbettet idag så får jag se lite hur han känns på det! Imorgon är det hoppträning vilket ska bli awesome, hoppas hoppas att det är utomhus! :D :D
 
Tar med kameran när jag går ut om en stund, så det kommer förmodligen en bildbomb senare ikväll! :D
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0