yeah....

shit oxå, jag tror seriöst att jag är den icke matlagningsbegåvade ankungen i familjen eller nåt. Hur jag ALLTID lyckas atingen bränna maten jag försöker tillaga, eller steka den för lite, salta för mycket/eller för lite. Seriöst så kan ju varenda himla människa i min familj laga mat, men vad händer när jag försöker. Nej då börjar det lukta bränt och brandvarnaren är nära att sätta igång. Jag får nog leva med att mitt framtida liv kommer bestå av maträtter tillagade i mikron, utförliga beskrivningar om vilken tempratur, exaxt hur länge osv. kommer behövas. Men nu, om ni ursäktar så ska jag äta min brända mat, gött! :D ;)
*letar hysteriskt efter en bild som på något sätt har med mat att göra, och när jag väl gör det så fungerar det inte att kopiera... * så det blev en gammal bild,hahah om ni undar varför jag lägger upp en random bild på hallon lixom! ;P // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0