Träningen idag

Hej! :)
 
Idag har det varit hoppträning för min och Stinas del och jag är så sjukligt nöjd med dagens träning så det är svårt att beskriva med ord hur nöjd jag är!
Vi började med att trava bommar på böjt spår som sedan övergick i galopp och studs ut på en oxer (eller snarare svinrygg kanske...) och Stina stannade EN gång på oxern endast på grund av min mesridning och hoppade nästa gång utan tvekan.
Vi fortsatte att ta restan av hindren i rid huset som var ett räcke med lång anridning en kombination och ett smalhinder (det kanske var runt 1m brett) och Stina hoppade även dät utan att tveka eftersom jag hade bestämt mig redan innan att vi skulle hoppa.
Träningen fortsatte och vi gjorde lite olika saker och helt plötsligt var träningen slut och då hade vi bara stoppat en gång till för att hade vi hoppat då hade vi brakat in i hindret så då sa jag att hon skulle stoppa.
 
Gammalt foto från hoppning i ridhuset....
 
För övrigt så tycker jag att vi fick till dom flesta sprången riktigt bra med avstånd och allt, som sagt jag är så otroligt nöjd och det känns så skönt att ha med sig en sån här tränig i bagarget! :D
 
Ha en fin kväll nu allihopa för nu ska jag njuta av det här in i sista sekund!
 
//Hannah
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0