Todayy

Gokväller!
 
Satt just och gjorde typ inget.. lite tidsfördriv bara, typ kollade bloggar inne på twitter osv när jag kommer på att jag har en egen blogg att sköta! heheh. ;)
 
Idag har jag ändå fått lite uträttat till exempel en häst klipp av moi, japp jag gjorde det alldeles själv, och ja, jag är stolt över att jag inte klippte av mitt eget hår eller nåt annat dumt för kontroll över maskinen kan jag inte påsta att jag hade.. ;) 
Efter att Stina hade blivit klippt bar det av ut på en barbacka sväng tillsammans med Emma och ponnyn min var ju inte helt lugn kan jag säga, hon ville mest gå snabbt och fort och snabbare ändå, till det kom någit läskigt vill säga, då var det tvärstopp eller snabbare än vad jag nyss skrev, vilket bli en hel massa fart om man är duktig på matte. 
Visst vart hon fin? :D Och ja, jag har tagit bilden idag några sekunder efter att jag var klar, haha ni skulle ha sett hur hon såg ut innan, hon var ju mer lik en ko på vintern....
 
Titta bara på det här fotot...Ser ni kopplingen jag snackar om?;) Ursäkta det lilla formatet föresten.... så det kanske är ganska svår att se ändå..hehe
 
 
Och sen det bästa med hela dagen- att vi ÄNTLIGEN har fått tid för en sadelinprovning För om ni tittar på bilden som är här ovanför (jaa, det är skav från sadeln) så ser sadeln inte ut att passa sådär superbra..men det känns skönt att få den inprovad en gång för alla..eller ja, i alla fall för ett tag, för förmodligen kommer hin väl att bygga lite mer muskler och vips så passar inte sadeln längre. Haha skulle inte det vara liiite typiskt? ;)
 
Nä nu hörrni ska jag ta och göra något annat en stund, och så får ni som läser våran "toppenblogg" ha en fantasktisk kväll! ;)
 
//Hannah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0