TJOHOO

ÄNtligen lov! :D :D Har längtat sjukt länge efter det här nu, och hur skönt känns det inte att slippa skolan i TVÅ veckor!!? Först Lovet då och sen en hel veckas PRAO som ska bli himla kul! :)
 
 
Hhaha, kan säga att jag kände mig mer död än levande imorse när alarmet gick igång... Efter att ha suttit och skrivit på den där nedrans uppsatsen så var det ända jag ville gör SOVA. Så imorse försov jag mig såklart, fick stressa ut med hästarna. Mamma skjussade mig till skolan och jag såg ut som en rishög, toppendag med andra ord! ;)
 
 
I alla fall så ska jag nu sticak iväg ut i stallet, känns så mysigt med den lilla mängd snö som har kommit. Sedan ska jag fixa lite inför tävlingen imorgon och kolla på lite serier ikväll. Kanske blir en sväng hem till Hannah också! :D
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0