Tjoho! :D

YO!
Nu sitter jag här framför datorn efter en liten bloggpaus. Hehhe, det blev aldrig av med bloggningen i helgen, men jag har heeelt seriöst historiens bästa förklaring.
 
PÅ Lördagen drabbades jag av en extremt dödlig sjukdom, den heter något i stil med kjdfkajfdjkfniowoqih men brukar också till vardags kallas feber&förskylning. Jag var extremt nära att avlida, men jag lyckades överleva och börja återhämta mig. Under dagen tog jag det självklart lugnt och åt en massa nyttigt. Chips, godis, ännu mer godis, glass i stora lass osv.. 
Det är nog mycket tack vare min goda kost som jag återhämtade mig så pass snabbt (naaat). I övrigt så umgicks jag med mamma och sis. 
 
På söndagen var jag nästan helt frisk, så jag passade på och rida en sväng med Jivaro i det genommysiga vädret. Hahah, Jivaro var superpigg och jätte glad! :D
 
På Måndagen hade jag återhämtat mig helt, men jag behövde fortfarande vila så därför kunde jag inte blogga något. Mamma förbjöd mig (typ, eller inte...). Så, en utförlig och fullt respektabel anledning till att jag inte har bloggat något under helgen, men nu är jag back! :)

 
 
Idag har jag som vanligt varit i skolan, när jag kom hem så hade äntligen laddaren til systemkameran kommit så jag passade på att fota lite ute i det najsiga vädret! Nu ska jag snart ut i stallet igen och rida samt fixa allting i stallet, sen väntar en opåbörjad uppsats på mig när jag kommer in. Jag tar säkert någon paus i uppsatsskrivandet och ägnar en stund åt bloggskrivning istället, så räkna med update! :D
 
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0