Tisdag Morgon/Natt

GodMorgon eller bör jag säga natt? för jag gissar på att minst hälften av alla som kommer läsa det här ligger och sover nu när jag skriver ;)
 
Jag personligen har blivit uppryckt ur sängen av Maria och sen stack hon ut i stallet innan jag hann följa med så då tänkte jag att det är roligare för er läsare med lite update istället :)
Idag blir det nog longering eller något liknande med Stina för imorgon så drar vi till Mora för sadelinprovning med sharpman som kommer dit! 
Jag längtar så sjukligt mycket, för jag tror att det kommer att bli jääääättekul haha ;)
 
 
Nu kom Maria in och förmodligen ett inlägg till snart av oss båda!
 
Höööööörs sötisar! :D
 
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0