Tävling i Rättvik

Hejsan! Tänkte bara slänga in en update här lite snabbt! :) Som ni säkert vet (hehe, lite svårt och missa eftersom jag är så dryg så att jag skriver om det all the time... ) så tävlade jag idag! Säsongens sista tävling, Rättvik inomhus. Det var ganska många starter så vi var inte hemma förens typ 4. Jag hopopade LC/LB för "ovanlighetens" skull, hahah. 
 
 
Klasserna gick i alla fall bra och han känndes fin, väldigt skönt efter träningen i Torsdags!
I LCn så dubbelnollade vi,  fast väl i omhoppningen så tror jag att jag tog dom längsta vägarna som någon någonsing hade sett... Heheh, vi hamnade i alla fall precis utanför placering! ;)  övrigt kändes rundan ganska bra, Jivaro hoppade bra och så men min ridningen kändes lite hafsig, eller hur man nu ska säga... ;)
 
 
LBn kändes bättre och jag hade en bättre plan över hela banan. Jivaro känndes toppen , och den här rundan var nog bättre enligt mig! :] Hahah, slutade med att jag kom 3a tror jag, precis utanför placering! 
I vilket fall så är jag huur nöjd som helst! Så himla skönt att det inte kändes så konstigt som i Torsdags! :) Nu taggar vi 2013! :D
 
Bilder kommer förmodligen senare under dagen eftersom snälla Linnea fotade! :)
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0