Slutatidigtdag = Jippie! :D

Hejsan! 
 
Passar på att skriva ett inlägg medans maten passerar munnen
 
Sluta tidigt idag, så obeskrivligt skönt rent ut sagt, och speciellt eftersom solen skiner obehindrat och man inser att man faktiskt har en chans att kunna rida i det fina vädret. 
 
Förutom att jag ska rida skulle jag behöva itu och röra på mig en sväng och börja skriva en historia-uppsats om andra världskriget...och det finns ju alldeles för mycket att skriva om det för att man någonsin ska kunna bli klar...Aja jag får väl se det från den ljusa sidan, jag menar den ska ju inte vara inlämnad förrens om 3 dagar (fredag) hehe, så åder är nog med andra ord dags att sätta igång snarast!
 
Nog babblat om det för nu ska jag springa ner till stallet och rida i dagsljus för en gångs skull! ;)
 
//Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0