morgontalk

Godmorgon! <3
 
Efter att ha suttit uppe en god stund igår innan jag kunde krypa ner under mitt 5meter tjocka duntäcke så känner jag mig mer eller mindre utvilad... Ska snart ta mig och göra lite ordentlig frukost, Hannah tjatar jämt och ständigt på mina frukostvanor och eftersom det börjar bli en aaaaningen störigt så ska jag nu göra en macka! :D 
Är lite lagom taggad inför träningen nu eftersom det var ett tag sedan sist. Hoppas att det går bra! :) Men först ska jag till skolan såklart och eftersom bussen går om, hehe, några minuter så måste jag nog ta och rappa på nu. Egentligen, hur nödvändigt känns det att bussen går 07.15, när vi börjar vid 8? Och det tar bara 10 minter/en kvart in till skolan. .. ööööö, sånt där stör mig ja! :]
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0