Min dag:

Hejsan! Maria lyckades väldigt bra med att förklara hur dagen i skolan var och jag kan inte påstå att det är särskilt roligt att läsa om heller, så det kära läsare, det ska ni få slippa läsa om ;)
Så i alla fall så kom jag hem och jag hade så fruktansvärt ont i huvudet så jag tog helt enkelt en 2 timmars powernap och åt lite på det innan jag tog mig ner i stallet för en riktigt rolig uteritt med Emma från stallet :) Vi red en sväng runt hästskovägen som den heter (haha passande namn ;)) och den vägen är bra precis en mil lång. Vi galopperade nästan hela vägen Stina skötte sig exeplariskt trots att det var mörkt ute i skogen och regnet. Det är nästan lite läskigt hur bra kondis hon VERKAR ha, trots att hon inte har det egentligen, usch jag blir bara förvirrad av att tänka på sånt där....
Ha en fin kväll allesammmans! :D // Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0