måndagmorgon

Hej!! :D Helgen är slut och nu taggar vi ny vecka, eller? ;) Jag och Jivaro tävlade igår och det gick verkligen awesome! Tävlingen var i Sveden på deras biga anläggning och Jivaro och jag skulle hoppa LB, lagklass. Vi valde faktiskt att inte hoppa någon förklass eftersom han gick två klasser förra helgen+ att OM det hade blivit omhoppning så hade den gått i LA, heheh.... ;)
Jivaro kändes väldigt fin inne på banan, taggad och glad. jag var asnervös innan eftersom jag tyckte att hindrena såg gigantiska ut när vi gick banan. Men dom kändes faktiskt inte fullt så läskiga när jag väl satt på Jivaros rygg! ;) Vi gick in på banan (hahah, föööörst av alla i a-finalen! ;)) och hoppade hinder efter hinder, och han kändes sååå fin! :D :D Hahah, jag tänkte på det vid något hinder att jag typ såg ut som om jag skulle slå ihjäl någon, faceloook. Heheh, funktionerna måste ju typ ha blivit rädda för mig... skyller på fokus
Efter att alla i laget hade gått in och gjort GRYMMA rundor så slutade det faktiskt med vi vann! :) tadaa :)) hehhe... alla hästarna på prisutdelningen betedde sig lite lagom världsvant förutom min lilla skrutt då som typ stod och stirrade på allt och alla och bara woooooow.
Det var i alla fall riktigt kul! Förresten, sry för endast gamla bilder. men jag hade ju inte den bästa av alla fotografer med mig! ;);)
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0