LOV in my heart

Godmorgon! :) Vaknade übertidigt idag, typ vid kl 6 eller något. Tog mitt tjocka duntäcke myste ner mig i soffan med en bra film på TV, lite tända ljus och snöstorm ute. Bättre start på höstlovet går knappast att få! <3 
 
 
Hästarna ska få komma ut i snön om en stund med en massa gosiga täcken. Igår fick dom en stor rundbal till hagen så det känns bra att dom har något att äta på när det är såhär kallt. :)
snygg heest <33
 
Senare idag ska jag ut med Jivaro, det var alldeles för länge sedan! :) Känns som att det kommer bli en sån här mysdag, eller i alla fall om snön stannar kvar. Annars blir det bara en massa lera och slask och det skulle inte vara så kul... heheh ;) Meeeeen, eftersom det är så sjuuuuukt kallt så tror jag inte att det är någon risk för det ;)
 
 
Nu ska jag sluta babbla och försöka dra mig ut i stallet istället! :D 
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0