Löööördag igår.......

 
 
Godmorgon!
 
tänkte dra ett ganska långt inlägg om allt från tordagens ridlektion till idag och jag vill även tillägga att jag faktiskt gjorde två inlägg igår och alla failade totalt när jag skulle publicera...:
 
Så, i torsdags vanliga hem, lika sent som vanligt och skyndade sätta i mig lite mat för ungefär en timmes skrivande på den där uppsatsen jag la ut om förut. Sen bar det av till träning! 
Träningen var en bana med lite olika "titthinder" och under själva framhoppninngen (typ 2 språng.. ) så kändes allt verkligen super och sen skulle vi komma på en oxer med pumpor under (koner som skulle föreställa pumpor) jag lutade mig lite för mycket fram och stinà slängde sig bakåt. Det var hur jag ramlade av första gången. Nästa gång det gick hyfsat bra och oron stannade typ en gång på varje hinder tills vi hoppade bana och då kändes det som hon hoppade och sen stannade efter det.. Wierd...jag vet, och det var då jag ramlade av andra gången. Vi fick hoppa banan en sista gång och då gick hon som en klocka. Så jag är väldigt nöjd med träningen trots att jag sammanlagt ramlade av busfröt två gånger... ;)
 
Fredagen var bara ren längtan till höstlovet och Stina fick stå...
och sist men inte mist så hämtade vi närmare tjugo säckar spån igår och Stina fick en liten specialare till ridtur på banan igår haha, dock börjar hon få björnpäls nu så därför sticker jag ner till stallet och klipper henne nu, önska mig lycka till! ;)
 
// Hannah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0