kvällsupdate

Och då är ännu en dag snart sluuut... Imorgon är det Onsdag (tänkte bara upplysa er som kanske inte vet det liksom ;)) så vi slutar tidigt. Skönt såklart! :) Tanken är att jag ska rida ut i morgon, men då lär jag snabba på litegrann om jag ska hinna ut innan det blir mörkt. På Torsdag är det som vanligt hoppträning, denna veckan hänger också Hannah&Stina på så vi rider i samma grupp, skoj va? BFF:sarna Stina och Jivaro får åka i samma transport så dom kommer säkert vara lyckliga! :D :D På Fredag ska han skrittas eller vila och på Lördag blir det lösgörande, sen på Söndag så är det tävling i Svärdsjö! :)
... Alltså; Onsdag Rida ut Torsdag Hoppträning Fredag VILA alt. skrittur Lördag Lösgörande antingen på banan eller uppe på Mon Söndag Tävling i Svärdsjö
haha, kände att det här inlägget ändå tog priset för dagens mest intressanta inlägger, eller vad tycker ni? :P Nej nu ska jag kolla på ett avsnitt av svenska hollywood fruar på PLAY... heheh // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0