kväller

HEEEJ!! :D Just nu sitter jag här, min röst har typ försvunnit helt av någon anledning (förmodligen den livsfarliga sjukdomen som ger sig sken av igen) så när jag skulle prata med mamma för en stund sedan så fick jag typ skrika... heheh ;)
I alla fall, jag kom för en stund sedan i ifrån stallet. När jag kom hem ifrån träningen så borstade jag och linimentade JIvaro och så fick han på sig ett tjockt termotäcke. Hestisarna fick en massa mums mat och sen släckte jag i stallet och gick hem. gick in. hahha, det låter så fel eftersom jag har typ 15 meter ifrån stallet till huset! ;) Träningen gick i alla fall toppen, det blev en massa stärkande träning och så fick jag med mig några övningar att träna på hemma! Greatas! :) :)
 
Nu ska jag ta mig en stor kopp te. Det är bara mamma och jag hemma idag eftersom pappa är i Borlänge och Lukas utomlands. Så det blir lite mysigt med kvällsfika och så. Sen ska jag försöka fixa klart min uppsats oxå, sedan är nog fen här dagen slut!
 
 
Hoppas ni har haft en wunderbar Onsdag <3
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0