Imorgon, då ni!

Godkväll på er!
 
Nu har jag gjort både det ena i det andra för imorgon lite innan åtta rullar vi mot Mora och förhoppningsvis en sadel som passar stina på riktigt.
 
 
Men för att gå tillbaka lite i tiden så kom jag hem från Maria ungefär i tvåtiden och då var jag fast med hunden till femtiden så det var bara att hitta på nåt roligt och göra detbästa utav tiden. När jag väl kom ner till stallet fixade jag i stallet och red på banan och ut med barbackagjorden. haha en aaaniing konsigt formulerat men jag hoppas ni fattar ändå ;)
 
Älskar den här bilden som Maria tog på mig och Stina förra året :') <3
 
Vi red i alla fall först på banan och jag hade satt på henne barbackagjorden mest för att se propotionerna på ett ridtäcke som jag fick av Emma (och om du läser det här så TUSEN Tack det var jäääättteeefint! :D) Så det känes som vi aldrig fick nån riktigt sådär bra känsla. Men så tänkte jag att det är väl lika bra och rida ordenligt när jag ändå rider så då tog jag mina fina (trasiga) ejendalsstövlar och mjukisbyxorna och red lite till och ni anar inte hur glad jag är över det!
Jag tränade på att Flytta bakdelen och framdelen hit och dit och fram och tillbaka och tillslut var hon så mjuk så det gick och göra det mesta med henne, jag är hur nöjd som helst och det känns lite extra bra att hon vart genomriden sådär dagen innan sadelutprovningen :) Efter det tog jag mig tid att skritta av henne med mor ute på byvägarna vilket fulländade ridpasset med både nöjd ryttare och häst.
 
Jah och då var vi tillbaka till början. Imorgon bär det iväg. Tranporten står uppställd, de flesta sakerna är packade och jag ser verkligen fram emot att få se hur det går till och hur allt går med Stina och allt vad osm heter sadel.
 
Imorgon står klockan på halv sju ungefär, så klockan blir nog inte midnatt innan jag går och läger mig ikväll! Ha det Göött! 
 
// Hannah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0