IIIIISKALLT ute....

Onsdag idag och jisses vad skönt det är att ha LOV och bara känna att man kan göra vad man vill! :)
 
Idag har jag tänkt rida upp till Mon och rida lite dressyr. Det är ju så himla blött överallt så det ska verkligen bli skönt att rida lite på en ordentlig bana och känna igenom honom. 
 
 
Igår red jag här hemikring, men det gick lite sisådär med tanke på att antingen är det blött eller hårt, hahah.
I vilket fall så skrittade jag och travade och flyttade bakdelen innåt/utåt samt gjorde lite skänkelvikning över vägen och tränade halter. Det gick faktiskt riktigt bra och han kändes verkligen fin. Han har en tendens att bli lite stel i bakdelen så att man får svårt att flytta den, men igår kändes det verkligen toppen och han var rörlig och så! :)
 
saknar snön, R.I.P
 
 
Nu ska jag ut och ge hestisarna mat och släppa ut dom! :]
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0