Duktiga ponnyn min.....igen....

Hej! Kan ni gissa vad Stina har gjort idag igen? Jo det ska jag berätta för er att hon har rymt med sina hagkompisar och den här gången sprang dom över kyrkogården och skolgården trots att det var rast så att verkligen ALLA barn var ute... Dock så var det någon som hade sett hur det hela gick till och hästarna hade gått EMELLAN trådarna så att mittentråden hade gått sönder, ja menar vilka normala hästar går emellan trådarna?- ingen...
Idag red jag på banan och tränade på det jag fått i uppdrag att träna på av Ann-Marie vilket var halter övergångar och skänkelvikningar. Stina var väldigt fin i början och senare hängde hon sig liksom lite i innerhanden i höger varv så imorgon kommer jag väl ha träningsvärk.... Jag jobbade mest i skritt och trav (med undantag för halter då...;)) och jag måste säga att jag faktiskt var nöjd med henne trots att hon som sagt var lite dryg i höger varv. På slutet vart det lite galopp vilket tanten Stino tyckte var mer än roligt! Haha konstig sammanfattning av ridpasset men det var faktiskt inte lika illa som det låter haha
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0