Duktiga ponnyn min...

Ridning-check....Inteeee ;) För när jag kom hem från stallet möttes jag av att Mariann kom gående med min ponny, från fel håll liksom, och då fick jag veta att Stina hade rastat sig själv på andra sidan hagstaketet. Det konstiga med det hela är att staketet är rejält högt och har tre trådar och ja, jag gick runt hela stora vinter hagen för att kolla om hon hade sprängt tråden eller nåt, men icke sa nicke, stänglet var lika helt som det alltid har varit :)
Förresten för er som undrar så fungerar inte blogg.se som det ska just nu och vi kan typ inte göra blanka rader och stycken och sånt så därför bli texten som den blir ;) // Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0