Dagens träning

Hejsan! :) Idag har det varit hoppträning och det var väldigt kul att rida tillsammans med Maria på hoppträningen igen. Vi tränade på lite olika linjer och hoppade bland annat en vattenmatta som Stina troddeskulle äta upp henne så på den stannade hon några gånger och sen när hon väl hoppade skulle hon hälsat var högt över och det skulle gå snabbt över enligt henne då.... ;) Kraven på Stina idag var inte höga nån stans utan planen var att ha roligt vilket vi hadde så trots att hon stannade lite nu och då så kändes det som hon tyckte att det var kul vilket känns väldigt viktigt enligt mig, kort sagt så känner jag mig nöjd med träningen, den blev ungefär som mina förhoppningar och förväntningar :)
Stina på förra träningen :)
//Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0