2210

Kväller! <3 :) Hästarna har fått mat så nu ska jag parkera mig i soffan med chips och godis. Känns som en ganska najjs början på loet faktiskt. Pratade nyss med Hannah i telefon, min röst har flippat ut helt så numera låter jag som en kille, faktiskt ganska kul, heheh... . 
 
 
Ska snart fixa det sista inför imorgon, alltså typ smörja mina ridstövlar och Jivaros träns. Kom precis på att alla mina vita ridbyxor är smutsiga också, lite panik på den eller? ;) ;) 
 
 
Ridningen med Jivaro idag hade väl lite varierat resultat så att säga. Eller ja, ridningen gick faktiskt riktigt bra, när vi väl kom till den punkten vill säga. Eftersom jag först hade tänkt att rida barbacka så skulle jag (som är smidigaste i världen) försöka ta mig upp utan stigläder. Det var rena självmordsförsöket som slutade med en mosad fot och en ponny som sprang tillbaka in i stallet. Sjukt var jag var arg på Jivaro  just då, hehe Han skulle seriöst kunna vikariera som bulldozer. Eller en sån där maskin som plattar till cement, ni vet? ;)
 
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0