20.31

Hejsan på er! <3 :)
Känner att bloggningen här har varit sämst och jag har faktiskt inte en blekaste om varför. :) Vi har inte speciellt mycket läxor och prov, utan det är nog mest av lathet som det har blivit att jag inte orkar ta upp datorn och uppdatera. Dessutom hade jag ju sönder min mobil, så jag har inte kunnat uppdatera något via den heller, som TUR är så kommer den tiilbaka nu i veckan. Alldeles fungerande och så! :P
hehe, så jaa så kanske det blir lite bättre med det i alla fall. Annars så tar nog bårde Hannah och jag det lite som det kommer! :)
 
Imorgon är det hoppträning, och jisses vad skönt det ska bli att rida i ridhus efter några dagars ridning i mörker och lera, ett ridhus står högt upp på önske listan just nu. men jag får nog drömma vidare...
 
bildkälla: elldes.se
 
Jaja, ska snart springa ut till stallet och ge hästarna en massa kvällsmat! Sedan blir det nog till att mysa ner mig framför en bra film eller så. Mysfaktor på det! <33
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0