2007

Godkväller på er! <3
 
Jag sitter som bäst och skriver det sista på uppsatsen och vad passar väl bättre än att skriva ett inlägg då? :) Träningen gick verkligen inte bra... Jag red som en kratta och Jivaro var.. konstig... Han känndes lixom som att han var en unghäst igen och han tog inte tag i hindrena överhuvudtaget. Fick en hel del stopp, omtramp och konstiga vägar. Kan helt ärligt sägas att det nte känndes bra, tyvärr..
 
 
 
Jag hoppas på sätt och vis attt det är att han har träningsvärk ifrån igår och att han kanske var lite trött i kroppen. men annars vet jag faktiskt inte.
jaja, jag ska försöka att inte tänka för mycket på de här nu utan ladda om till Lördagens tävling. Sista hopptävlingen det här året så det känns taggisch! ;)
 
 
Jivaro har blivit stretchad, masserad, linimenatad, lindad, borstade och ompysslad nu efter träningen så jag hoppas att han mår som en prins där ute i stallet.
Nu ska jag göra iordning lite kvällsfika och mysa ner mig i soffan med datorn i famnen. Gaash, vad skönt det ska blin är den här SO-grejen är klar. Det är liksom jobbigt att hela tiden ha den i bakhuvudet! ;) Då kan jag typ inte sluta tänka på det. förutom när jag sover då. 
 
haha, jag ser alltid heeeeelt borta ut när jag tänker. hehhe
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0