19:45

Tjenare!
 
Jag har precis (för typ en timme sen) kommit hem från stallet och slängt av mig stövlarna innan för dörren innan jag satte mig här och skrev. Så himla stolt man blir när man är så duktig så att det är det första (sjuttioelfte) man gör när man kommer hem är att sätta sig och blogga, det är så det borde vara varje dag...hehe ;)
 
 
Värdet idag var inte att klaga på och trots att jag brukar vara på tok för seg för att hinna rida i solskenet så fick jag göra det idag.... LYCKA!<3 
Värdet gjorde även så kameran fick följa med ner till stallet och mitt humör vart på topp och likaså vart ridpasset.
Jag fokuserade  mest på att få en avslappnad stina som jobbade på aktivt med bakbenen och var mjuk i sidorna. Det låter kanske ganska lätt men tro mig när jag säger att det är bra mycket lättare sagt (skrivet) än gjort.
Stina skötte sig i alla fall bra, det är ju jag i det stora hela som måste göra rätt för att hon också ska göra rätt istället för att göra det lättaste hela tiden.
Så där finns en punkt jag måste kämpa mer med :)
 
Sweeet Pownii i solskenet idag :)
 
Fler bilder från idag kommer i ett separat inlägg :)
 
// Hannah
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0