16.47

Yo guys! :) skolisch idag och det gick väl ganska bra... Ganska seg dag men nu är man äntligen hemma iaf! :D Idag blir det konditionsträning för min och Jivaros del, alltså en massa galopp i skogen! Hahah, det blir säkert kul! :) Har en känsla av att Jivaro kommer springa på med öronen spikrakt framåt! ;) Det här är alltså om vi nu hinner ut innan det blir mörkt, så därför ska jag snabba mig på lite nuuu! :)
Förresten så ska Bellis klippas imorn, och sen ska hon vaccineras, få tänderna raspade och det vete sjutton allt vad hon råkar ut för! ;) Förhoppningsvis så ska väl oxå Jivaro klippas! Haha, skulle ju kännas liite konstigt att ha en klippt häst som jag för tillfället inte rider och sen en björn som jag ska hoppa och hålla igång! ;P // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0