15.06

Hola, ett tag sedan sist nu! ;) Sov hos Hannah igår natt, blev en massa bästissnack och sånt. Jag har ju världens bääääästa kompis! ) :)
Nu idag har mamma och jag varit så duktiga så att vi har hämtat spån till hästarna. Känns seriöst som att det kommer räcka i 5 år, tänkt vad skönt om det vore så... ;)
haha, försöker lixom hitta en bild som har lite med spån och göra. och ja, det kan vara så att det här var det närmaste jag kunde komma, så nu ska vi inte vara petiga här... ;) Idag ska jag mest pyssla hemma och så, världens underbarste väder måste man ju säga! Jag typ måste rida ut med Jivaro idag, men eftersom jag ska tävla imorgon så lär jag nog känna av hur han känns i dressyren också! :)
Update later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0