Vädret

Sitter just nu inkurad i en filt och funderar starkt på att göra lite varm choklad åt mig själv. Vintern som hade kommit för några dagar sen är helt borta och hagen lerigare än någonsin. Usch och fy för sånt här väder, ibland hade jag öskat att jag hade en såndär spak som man kunde dra i så det vart det väder man önskade, typ Sommar och varmt till dom där fiiina höstdagarna och när man väl sitter inne och tittar på film kan regnet få komma, men nu liksom? Usch och blää!
 
Lite lagom kletigt va? Haha. är ju skrattretande nästan
 
Imorse tog jag förresten ut hästarna och inte ens dom tyckte att det var särskilt trevligt.Men säg nån som faktiskt tycker lera är bra (med undantag för de djur som gillar det, men det är en heeelt annan sak. 
 
Nej vet nu vad nu ska ni slippa läsa mer om det här heelt onödiga inlägget så ska jag hitta på nåt annat att göra ;)
 // Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0