Update ;)

Tjena homies! ;)
 
Som Maria Skrev i inläget här under så har vi idag varit ut på en konditionsrunda med hästarna och det vart tolv km till slut. Och enligt appen på min mobiln så höll vi en medelhastighet på typ10km/h. Och en av alla kilometer var vi upp i nästan 25km/h. Haha onödig fakta? Ja. 
Nånting speciellt med den här rundan var att jag tror att jag aldrig någonsin har skrattat så mycket under en ridtur asså, helt sjukt vad Maria kan få mg och skratta asså kunde knappt rida flr att jag höll på och vika mig dubbelt av skratt och då menar jag bokstavligt ;)
Nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund och ta en stoooor kopp mdd varm choklad ;) 
 
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0