Träningen today:

Hello dudes! 
 
Allt bra med er? Med mig är allting helt fantastiskt, och träningen idag likaså, fast kanske ännu bättre :D
Vet inte om det är sådär suuupeer roligt att läsa ett tre mil långt inlägg om den här träningen så jag ska försöka att kortfatta mig utöver att det gick dunderbra!
Vi fick träna på att hoppa bana och det var typ bara ett hinder som var "tittigt" och det var ett plank vilket inte är så himla tittigt så man kan säga att hela banan var som gjord för Stinas psyke ;) haha. Det bästa med träningen var att Stina inte stoppade en endaste gång. Jag måste säga det igen: Stina stannade aldrig framför hinden på heeeeeeelaaa träningen. Så sjukligt stolt över oss båda och till och med avstånden kändes som det börjas sitta vilket är ett enormt framsteg för mig och när det väl vart fel så fanns Stinade där och rädda situationen genom att hoppa.
Fantastiska pollen från i sommras <33 haha snygg facelook på mig där asså hahaha ;)
 
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0