Today, Tuesday

Andra dagen avklarad på Praoen och vi har fått göra lits olika saker. Vu har bkabd annat fåt hjälpa till med longering, stallfix och det roligaste av allt, nämligen löshoppning! :) En av ungponnyhingstarna den så kallade "Figge" är den mest otroliga D-ponny jag någonsin har sett, han var så sjukt qvick i benen och bakbenen var närmare öronen än bommen när han hoppade. Som sagt, helt ofattbart!
Random bild från stallplanen ;)
Haha söööt vääääldigt random bild ;)
On bilden här nedaför är på den berömda grisen Konrad, asså han förgyller våra dagar, helt klar! :P
 
 ( bilden ska vara här men den vägrar att laddas in; jag fpr helt enkelt flrsöka senare.. ;))
 
Direkt när jag hade hoppat av bussen stack jag till stallet, för idag har jag och Maria ridit ut tillsammans. Jättekul vara det, men vi red inte då långt eftersom det var vääääldigt kallt ute och vi båda höll på att bli 2 ridande isbitar. Och jag personligen håller fortfarande på att smälta... HahA
 
Nu ska jag ögna mig till halv åtta hos mig, bästa prgorammet ever, Eller? ;)
 
//Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0