Sunday = solens dag, men ändå så är det mulet

Yess, älska överskriften...eller?
 
Jaja, vakna rätt så sent idag och starta dagen med att se det senaste avsnittet av favvoserien. gick upp och nu har jag hunnit äta frukost. Dagen hitills kan alltså kortfattas - So far, so good.  Men jag gissar på att det inte kommer vara nått större fel på restan av dagen heller ;)
 
Älskar fotot
 
Om en inte allt för lång framtid ska jag försöka springa ner till stallet och fixa klart allt (+ kanske ta lite foton?? :D) men ridning blir det nog inte förrens senare mot kvällen eftersom det är jag som har insläpp+kväll idag ;)
 
Som vanligt blev det ännu ett inlägg med bara en massa babbel och hit och dit men det känn som det är nåt man får leva med om man väljer och läsa våran blogg....hehe. Jag her förresten skickat lite bilder till fanny nu så vi får hoppas att det kommer upp en ny design om inte allt för lång tid haha, närå hon får ta den tid hon ehöver när hon är så snäll och hjälper oss! :)
 
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0