sötnos kattunge <33

Hej på er! :) Just nu sitter jag faktiskt ute i sadelkammaren och bloggar. haha, jag är fortfarande förvånad över att internet fungerar här ute, STOR bonus. Ska snart sätta igång en film och se om jag orkar smörja Jivaros träns. Det var ett tag sedan sist så det kan nog behövas heheh.... Våran gulliga lilla kattunge håller mig sällskap genom att sova på schabraken, bra där! ;) 
dööör vad söt han är <33
 

hahah, nu blev det världens bildbomb också, men vem kan motstå den här gullungen lixom?
 
Annars då, träning tonight vilket ska bli riktigt kul. Känner mig lite forever alone just nu eftersom ingen är hemma... Alltså ska jag bara pyssla nu en stund för att fördriva tiden. 
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0