En dag i november...

Närmare bestämt den nittonde november, och för att vara en kall grå och trist novemberdag måste jag säga att det har varit en ganska bra dag.
 
Hela dagen började med att jag gick upp typ vid kvart över fem för att ta ut hästarna och när jag av nån konstig anledning skulle gå in i höförådet för att hämta nåt så låg det en räv längst in. Inte helt väntat om jag fårsäga det själm menmen bor man in the middle of nowhere så är det kanske sånt man får räkna med eller vad tror ni? :)
Passade även på att fixa klart i stallet på morgonen vilket inte var hjelt fel när man kom hem och insåg att man bara bövde rida pollen innan dagens "måsten" var klara. 
 
Efter att jag hade ridit så kom Maria hit och vi tog en lång skön powerwalk. Det var så sjukligt skönt att bara gå där och prata med sin bästa kompis om allt man kan prata om i prinsip och vi kom in på flera gånger hur lyckligt lottade vi är.  Det känns som en sak jag måste tänka på oftare, det får mig att känna mig bra och sluta tänka på saker som får mig att må mindre bra.
 
Tacka vet jag Maria, måste ju helt enkelt var jordens bästa kompis, vad skulle jag gjort utan henne tro?
 
// Hannah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0