Dagen (x2)

 
Eftersom Maria har varit så ordentlig så hon redan har berättat om våran dag så ska ni inte behöva höra min version som förmodligen inte skulle ha varit särskilt bra i alla fall...haha
 
 
Idag fick ponnyn som syns på bild här ovan ett ridpass på banan. jag tränade på att byta galopp över en bom som jag hade höjt med två sockerbitar. Stina kändes fin och med lite galoppombyten kommer den där lilla extra gnistan och farten till i Stina. Men utan att dra ut på det här inlägget så kan jag säga att jag är nöjd med dagens ridpass :)
 
imorgon hoppas jag att vi kan ta nått foto med våra mobiler på några av alla fantastiska hästar vi har möjlighet att ha och göra med dom här dagarna! ;D
 
// Hannah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0