:D

HEj! :D :D
 
dåligt av oss båda med uppdateringen nu, heheh, men nu ska vi förska bli bättre (da typical). Helgen har varit chill, absolut naeda speciellt har hänt, menmen ganska skönt det oxå! Red en dunderfin Jivaro igår på banan, gaahhh, nu hoppas jag han fortsäter vara så för vi är nämligen anmälda till en dressyrtävling..... Shieet, jag typ flippar ut totalt etersom jag inte har en blekaste aning om vad för regler som gäller (HJÄÄÄÄÄLP???? :O)
 
 
Imorse var jag, förresten, ute och gick med lillmonstret (dvs bellis)! haha, hon trippade runt md öronen framåt och tyckte hon var snyggast i väääärlden. Sen dampade hon sönder när jag släppte henne ensam i hagen i 2 minuter för att jag skulle gå in och hämta JIvaro! hahah, öerskottsenergi jaj! ;)
 
aawie, gullungen<33
 
Bilder, senare!! :D :D :D :D: D: D hahah, nu har jag lämnat kameran oanvänd allldeles för längeee ;P
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0