At the moment:

Just nu sitter jag och tuggar i mig min mat bestående av egengjord pyttipanna och ett stekt ägg, riktig gott faktiskt!
För en stund sen var jag ner i stallet och fixade klart inför det lite mer packade schemat som kommer mot kvällskvisten, för idag är det ju hoppträning! Ska bli väldig roligt och intressant och se om det är nån skillnad på Stina nu när hon faktiskt har en sadel som passar, man som sagt, det återstår att se för träningen är ju ikväll;)
 
Min fina fina Stina och jag idag när jag ver ner till stallet. Det var Maria som klickade den här underbara bilden. Tack så mycket för det! :)
 
Förresten sitter jag och Maria ganska ofta och funderar på designen som börjar bli lite väl sommrig för att vara November hehe... Vi får helt enkelt prata med Fanny och kolla ifall hon kan hjälpa till och fixa designen då både jag och Maria är sämst på det där med designer och koder...hehe
 
Mer update kommer! :D
 
// Hannah
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jättefin bild!:)

2012-11-02 @ 13:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0